Friday, July 9, 2010

BLESSED 29th!

Belated Birthday Entry.
Actually, not so much about me but I made this entry to say thank you. Okay ;)


Alhamdulillah, saya genap 29 tahun penghujung Jun tempoh hari. Semoga usia yang dipinjamkan Allah S.W.T ini dapat saya manfaatkan sebaik mungkin. Tiada siapa tahu pinjaman itu akan diberikan lagi atau tidak tahun depan.
Wallahualam.


Apapun, alhamdulillah, di usia yang semakin menginjak ini, saya dikelilingi orang - orang yang saya kasihi. Saya masih dapat berusaha melakukan perkara yang saya suka - belajar. Saya ada ibu yang masih lagi sudi marah saya walaupun saya sudah berkeluarga. Saya ada suami yang sangat supportive dan sentiasa membimbing. Saya ada anak yang keletah dan menghiburkan. Saya ada adik-adik yang memahami dan saling beri kerjasama. Saya ada sahabat-sahabat yang ikhlas dan kami saling menyokong antara satu sama lain. Kebahagiaan masing-masing adalah impian kami.


Alhamdulillah
,
Allah hadiahkan mereka-mereka yang hebat ini dalam hidup saya.



Terima kasih kerana ingatan mereka terhadap saya bukan hanya pada hari lahir saya. Ingatan dan doa mereka sudah memadai untuk saya. Namun, mereka-mereka ini orang hebat. Mereka meraikan hari lahir saya :) Terima kasih semua, kamu-kamu yang menjadi kesayangan saya.


Terima kasih.


_________________________________________________________________

29th June 2010 : Get Together ~ Big Thank to dua sahabat yang sudi mengambil cuti. Sayang Kamu Eh.




Si Darah Manis 1


Si Darah Manis 2




Si Manis ;)

___________________________________

Menghabiskan masa ber'snap-snap'
bersama sahabat-sahabat manis saya
di Putrajaya pada tengahari panas terik
tak boleh buka mata tapi nak juga posing!
________________________________
______



____________________________________

Adorable Anya Rachmania

Pada hari yang sama kami juga melawat Cissy
dan si anak comel Anya. Sungguh lah comel ;)

____________________________________

________________________________________

Pergi juga ke ICT - gambar kurang menarik
.
Jadi, tiada gambar untuk yang ini.
____________________________________




1st July 2010 : Birthday Makan - makan ~ Big Thank to my lovely family. ~~love~~


______________________________________

Sebab birthday kami berjiran, kami sambut sekali.
Itu, Encik Rozaidi, adik ipar saya.
TAPI,dia sambut
yang ke 30 tahun.
Saya? Baru 29 tahun. 20-an lagi :D
________________________________
_____



Family, siblings and cousins

________________________________________

3rd July : Surprise gift from Encik Suami ;)
* I Love You, Thank you *
____________________________________


Dah seronok - seronok, apalagi? Masuk belajar balik lah kakak. Semester baru dah mula!

Jumpa lagi, Wassalam.



P/S : Gambar-gambar pada 29th June : Credit to Siti Kamariah




2 comments:

  1. happy belated birthday along... hihihi.. gatai nak wish lagi... hahahaha..

    ReplyDelete
  2. tq,tq! haha! memang tau. you too lah. happy belated birthday ;)

    ReplyDelete