Thursday, June 24, 2010

it's been a while

Berkurun juga rasanya saya tak update blog yang dah naik bersawang nih. Bermula dengan alasan nak tumpukan perhatian pada study and assignments, sehinggalah nak melangkah ke semester baru sudah! Maafkan saya (kepada yang sesiapa sudi menjenguk blog bersawang inilah ye ;)

Banyak perkara yang ingin saya kongsikan tapi, semuanya hanya berlegar di fikiran. Saya gagal menyalurkannya dengan baik ke jari-jari saya nih.ALASAN! Baiklah.Maafkan saya.

Oleh kerana saya belum bersedia berkongsikan apa yang telah saya corat-coretkan sebelum ini (saya memang begini ~_~ selalu sangat rasa kurang bersedia ), izinkan saya berkongsi apa yang telah saya 'kutip' di sepanjang ketidakhadiran saya selama ini.Eceh! Cuma ingin berkongsi. Sharing is Caring kan...Lebih-lebih lagi perkara-perkara yang baik ;)

1 comment:

  1. I always wait for your new entry... keep writing. hehe

    ReplyDelete